Sıradan biri ile Stoch/Sıradan diyaloglar

18 Şubat, 2011

Not: Aşağıdaki diyalog tamamen kurgasaldır. Sıradan birinin Stoch ile iki kelam etme arzusu üzerine uydurulmuştur.

Stoch' tesislerdeki odasında dinleniyor.
-hey Miro uyuyormusun dostum,
-ne, kim o, kimsiniz
-sakin ol genç adam benim, sıradan dış ses
-sıradan dış ses mi, sende kimsin, ne arıyorsun burada
-bunlar önemli değil dostum, sıradan şeyler işte, dostum neden takım otobüsü ile dönmedin sen
devam
-buda ne şimdi, herkes bitti sana mı geldi sıra, sende mi hesap soruyorsun
-gerginsin ufaklık, hesap filan sorduğum yok, merak benimki si, hepsi bu
-kulüp açıkladı dostum, okumadın mı basında, hoca maçlardan sonra evimize gitmemize izin veriyor. O saatte neden tesise gideyim ki
-sana bir kaç soru daha sormak istiyorum ama bozuluyorsun içim de kalıcak
-kalsın banane
-yapma dostum, iki dakika zaman ayır, kurtul benden, yatarmısın kalkarmısın
-tamam tamam, neymiş derdin söyle bakalım
-çok umutluyduk senden, bir türlü yerleşemedin takıma
-olmadı, çok canımı sıkıyor bu mesele, hocada şans vermiyor, yapabileceğim bir şey kalmadı
-yapma hoca sana şans verdi, iyi değildin o maçlar
-bu soruna cevap vermeye çalışacağım, umarım futboldan anlayan birisindir, kafası çalışan birisindir, yoksa boşuna çaba
-şansını dene dostum
-ben iyi bir oyuncuyum dostum, üst düzey futbol oynarım, bahsettiğin kötü maçlarım oldu, ama çoğunda bütün takım kötüydü, takım kötü iken iyi olabilmek çok zordur dostum. Takım sahada birbirine yardım eder sürekli, eğer havasını ve moralini kaybetmişse, işler sahada ki herkes için kötü gider. Kötü oynadığımı söylediğin dönemlerde, Santos nasıl oynuyordu mesela, Kayseri spor maçında nasıl oynadı.
-yani Kayseri spor maçın da oynasaydın, iyi oynardın öyle mi
-ben geçen sene Hollanda'da şampiyon olan takımın önemli oyuncularından biriydim dostum
-ya Hollanda'yı boşver, orası kolay, orada çok iyi oynayanlar, başka liglerde sürünüyor
-ne, ne dedin sen adamım, bu saçma sonuca nasıl vardın,
-biz gördük oradaki golcüleri, Kezman'ı gördük, sonra şu Alfonso Alves, balon gibi patladılar.
-yani bu mudur kanıtın
-bana öyle bakma dostum, Türkiye'de çok yaygın bir görüştür bu
-çok aptalca, seninle boşuna konuşuyorum, rahat bırak beni
-rahatsız etmek istemem dostum, kusura bakma canını sıktım
-canımı filan sıkamazsın, söylediğin çok saçma
-saçma buluyorsan kendi tezini de söylemelisin
-rahat bırakacak mısın beni
-evet
-söylüyorum, Van Basten, Gullit, Romario, Ronaldo, Owermars, Seedorf, Davids,Bergkamp, Nistelroy, Robben,  Sneidjer, van der Waart, ve diğerleri. Son 20 yılda dünya futboluna Hollanda liginden giren bazı yıldızlar. Unuttuklarımı sen bul ve beni rahat bırak. Sen ve beslendiğin görüşler, futbol hakkında daha fazla tartışmaya değmez.
-ağır konuştun dostum
-doğruyu söyledim, sözünü tut, rahat bırak
-peki haklısın, iyi istirahatler, taraftar seni çok seviyor,
-ne
-sorularımın sonunda söyleyecektim, taraftar seni çok seviyor.



Not: Aşağıdaki diyalog tamamen kurgasaldır. Sıradan birinin Stoch ile iki kelam etme arzusu üzerine uydurulmuştur.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Taraftar Mino'yu gerçekten çok seviyor.O bizim yeni Alex'imiz olacak,izin verirlerse eğer...

Adsız dedi ki...

Bu diyalog müthiş olmuş...

Sıradanbirblog dedi ki...

sonunda seven biri çıktı.

Yorum Gönder

 
 
 

İzleyiciler