Dış ses ile Sıradan biri/ Sıradan diyaloglar

17 Şubat, 2011

  Dış ses ile Sıradan biri
-Ne var dostum, keyifsizsin.
-Yok bir şey, her zaman ki gibi.
-Bu sabah ki, her zaman ki şeyler nedir dostum.
-Haksızlık etme ben her sabah meymenetsiz biri değilim
-Yok. Değilsin gerçekten, ama bu sabah öylesin.
-Boş ver haber dinleyelim
 devamı
-Ne var ki mühim bir şey mi olmuş.
-Taurasi doping kullanmamış.
-Ne!!! Yok artık, ciddi misin, ne olmuş ki, yani ...
-Ne bileyim, böyle bir geri zekalılığı mantıklı bir şekilde açıklayıp soruna  cevap verebilmem imkansız, diğer modafanilciler de aklanmış
-Vay baba ya, bu nedir ya,
-Bu dostum şudur, işini iyi bilmeyen (bilgisizler),  ya da işini severek yapmayan (boş verciler),  yada kötü niyetli (fesatlar), birisi gelir,başına bir çorap örer, feleğin şaşar.  Bu türlere dikkat et. Normal insanlara benzerler, onları diğerlerinden ayırmak çok güçtür. Yani, bir alanda dünyanın en iyisi olman, bütün dünyanın seni tanıması gibi çok sıra dışı özelliklerin olabilir, farketmez. Seninde feleğin şaşar.
Bir de seni, beni, diğer sıradan insanları düşün. Onlardan kaçı, bilgisizlere, boş vercilere, fesatlara çarpılabilir, çarpılırsa ne olur.
-Çarpılmadın mı sanki dostum, herkes çarpılır, hayat bu. Yeniden kalkmak lazım.
-Bu kadar basit mi dostum, kaç kere çarpıldın, ne hızla çarpıldın, kalkmak için yeni bir şans bulabilecek misin..
-Öyle de, durum budur, yersen.
-Zaten yedik dostum, çarpıldıkça kalkmaya çalışıyoruz, kalkamazsak ta bulunduğumuz ortama alışmaya çalışıyoruz.
-Şöyle yola gel biraz, akşam Barcelona yenilmiş izledin mi?
-İzledim dostum, her takım yenilebilir, en iyi olsa da yenilebilir. Hatta hiç bir takım, her akşam en iyisi olamaz
-Hey nereye.
-Gidiyorum dostum, yeter gevezelik, hoşçakal.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
 

İzleyiciler