Taşınmıyorum

02 Mart, 2011

Yaşadığımız akılsızca sansür yüzünden Wordpress'e taşınmıyorum. Teknik olarak iyi kötü uyum sağlayabildiğim ve yönetebildiğim bu platformda devam edeceğim. Yer değişikliği, daha kaliteli bir hizmet verebilmeye bağlı olmalı.  Benim wordpress bilgim ise, o platformu kaliteli bir şekilde kullanmaya şimdilik müsait değil.
Ayrıca blogu ziyaret eden az sayıda okurunda, blog oradamı buradamı diye, aramak isteyeceğini sanmıyorum. Devamı...

Bizi çevreleyen yönetimsel şartlar,  günün getirdiklerinin çok arkasında. Günü yakalamak için bazı patikaları kullanmak zorunda kaldık hep. Youtube'u nasıl izlediysem, okumak istediğim blogları da öyle okuyacağım.
Bu blogu okumak isteyenler içinde aynı yolu öneriyorum. Yinede ulaşamam ama okumak isterim diyenler için ise, yazıları mail olarak yollamak da dahil, elimden geleni yaparım.

2 yorum:

Okan Akan dedi ki...

Eskiden blogger, 4-5 aydır wordpress kullanan biri olarak, wordpressi öneririm. Kullanmaya alışması kolay, daha esnek ve özelleştirilebilir bir platform.

Ayrıca böyle toplu katliamlardan kurtulmanın da güzel bir yolu.

Sıradanbirblog dedi ki...

Bunu kesinlikle değerlendireceğim. Sıradanbirblog için değil tabi. O beklediği hizmeti burada bulabilyor. Toplu katliamlara gelince, hukuk ve demokrasi iyi işlemezse hiç bir yer güvenli kalamaz.

Yorum Gönder

 
 
 

İzleyiciler