Sıradan biri ile Oğuz Çetin 2

16 Mart, 2011

Not aşağıdaki diyalog tamamen kurgudur.
Sıradan biri ile Oğuz Çetin
-Peki hocam Fatih Terim'in milli takımdan ayrılmasının ardından benzer eleştiriler aldınız.
-Evet malesef,  başında konuştuğumuz gibi, teknik adamlık deneyimlerimin başında ortaya çıkan kötü sportif sonuçlar, basın ve kitleler için sevimsiz biri haline getirdi beni.  Dünya kupasına katılma şansımızı kaybettiğimizde aldığımız kötü sonuçlardan beni de sorumlu tuttular. Kesinlikle sorumluluğum vardı. Fatih hoca ile beraber, ben, teknik ekipteki diğer arkadaşlar ve futbolcularımızla Dünya kupasına katılacak seviyeye çıkamadık. Devamı
Ancak Avrupa şampiyonası katılmış ve çok başarılı olmuştuk. Orada ki performansta da aynı oranda katkım vardı.
-Aslında daha çok, Dünya kupasına katılamayan ekibin bir parçası olarak, yeni ekibin içinde Hiddink'le çalışmanız eleştirildi daha çok.
-Evet sanırım öyle oldu. Bütün bu eleştirilerin ortasında hep göz ardı edilen şey bence, Fatih Terim ve Guus Hiddink gibi dünya futbolunda çok önemli yere sahip iki teknik adam, yardımcı olarak benimle çalışmak istediler. Fatih hoca ile çok iyi çalıştık, Hiddink ile de çalışıyoruz. Futboldan anlayan herkes bu yılları çok iyi bir referans olarak değerlendirir. Oysa kamuoyunda bu gerçek asla görülmedi. Hangi mantıksızlıkla Guus Hiddink gibi bir teknik adamla çalışmayı kabul etmeyecektim. Dünyada kaç teknik adam bunu red eder.
-Haklısınız bu konuda, ben eleştiri aldığınız başka bir konuyu daha sormak istiyorum.
-Buyrun
-Milli takım kadrosunun oluşumunda çok etkili olduğunuz, nerdeyse kadroyu sizin çağırdığınız yazıldı, söylendi.
-Evet, aldığım en dayanaksız ve akıl dışı eleştiriydi bu, bana değil Hiddink'e ve kariyerine yapılmış ölçüsüz, ve kalitesiz bir eleştiri. Ben yardımcı teknik adamım. Dünyanın en iyi teknik adamlarından biri ile çalışıyorum. Bana ve diğer arkadaşlarıma iş veriyor, rapor hazırla, oyuncu izle gibi ve bazen de görüşlerimizi soruyor, hepsi bu. Guus Hiddink gibi Fatih Terim gibi teknik adamları hiç kimse yönlendiremez. Bunları yazıp çizenler hiç değilse bunu düşünmeliydiler. Samimi olarak ifade edeceğim, Fatih hoca ile uzun süre çalışıp Dünya kupasına katılma şansını yakalayamayan takıma emek harcadık,  söylendiği gibi Hiddink üzerinde etkim olsaydı, o takımın bu kadar kapsamlı bir şekilde değişmesini istemezdim. Bu kapsamlı değişiklik tamamen Hiddink'in projesi. Onun deneyimlerine saygı duyup destek olmalıyız. Hiç bir ön yargısı olmadan çalışıyor. Bu çabalardan iyi bir takım çıkacağını hissetmeye başladım bende. Ve yardımcı olduğum için gururluyum.
-Hocam teşekkürler, ilave etmek istediğiniz başka bir şey varmıydı
-Yok, ben hiç bir zaman tartışmaya girmedim, genellikle çalışıyorum. Ve milli takımın büyük hedeflerine, çok güçlü bir ekiple beraber katkı vermeye çalışıyorum.  Şimdilik milli takımın başarısından başka bir hedefim yok.

Not:Yukarıdaki diyalog tamamen kurgudur.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
 

İzleyiciler