Kendinize en yakın taraftar gurubuna katılın

04 Mart, 2011

26 Şubat'ta Bursa'daki Oyak Renault-Fenebahçe Ülker maçına gitmiştim. Maçı 73-68 kazandık. Eşim ve kızımla
salonda maçın keyfini çıkardım. Emir Preldzic'in süper yıldızlık için son ısınma turlarını izlemek çok güzeldi. Bursa'daki Fenerbahçe taraftarlarının organize olabilme becerelerini, ve trübündeki etkilerini görmekte.
Maçı yanımda bulunan misafirlerin hatırına ve biraz da meraktan Oyak Renault taraftarlarının çoğunlukta bulunduğu bölümden izledim. Bu da bana karşı taraftaki renkdaşlarımı daha rahat görme imkanı sağladı. Bursa'da yaklaşık 3 yıldır basket maçlarını salonda izliyorum. Devamı
Beşiktaş, Galatasaray yada başka bir takım asla bizim gibi organize ve canlı değiller. Fenerbahçelileri diğerlerinden ayıran ise Bursa'daki taraftar grupları.  Uludağ Unifeb ve Genç Fenerbahçeliler, kendilerine katılan diğer taraftarları da coşturarak, takımımızı en iyi şekilde desteklediler.
Trübündeki faaliyetlerini görünce daha çok merak ettiğim bu arkadaşlardan Uludağ Unifeb'i temsil edenlerle tanıştım. Çok canlı ve Fenerbahçe sevgisi ile dolu harika gençler.  İlerleyen günlerde onlarla bir röportaj gerçekleştirmeye çalışacağım. Umarım buradan okursunuz.
26 Şubat Cuma günü örgütlü taraftarın ne kadar güçlü ve sempatik olduğunu gördüm. Terbiyeli ama coşkulu ve canlı tezahuratlar. Fenerbahçe'nin hak ettiği ve Fenerbahçe'ye yakışır destek. Ben bundan sonra maçlara Uludağ Unifeb ile gideceğim. Size de naçizane önerim, kendinize en yakın taraftar gurubuna katılın.  Takımımızı birlikte ve daha etkili bir şekilde destekleyin. Beraber olmanın heyecanını yaşayın.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
 

İzleyiciler