Dış ses ile Sıradan biri-4 / Sıradan diyaloglar

06 Mart, 2011

Dış ses ile Sıradanbiri;
-Dün maça gitmedin mi?
-Gittim
-Niye bir şeyler yazmıyorsun?
-Seyredemedim ki
-Nasıl yani,
-Salon çok kalabalıktı, ayakta duracak bir yer zor buldum, aradan dereden izledim tabi biraz ama o kadar
Devamı
-Nasıl kızlar iyi mi
-Tabi ki çok iyiler, bunu herkes biliyor zaten, ama dünkü maçın özelinde ne yazılabilir ki. Karşılarında çok genç bir takım vardı. Zorlanmadan kazandılar.
-Gözüne batan hiç bir şey yok mu dostum ya
-Var tabi, sporcularımız çok alçak gönüllü ve sempatik, maçtan sonra kendilerine sevgi gösterilerinde bulunan taraftarlara ellerinden gelen tüm jestleri yaptılar. Forma verdiler, imza verdiler, fotoğraf çektirdiler ve bunun için beklenenden çok uzun zaman ayırdılar.
-Mesela sence en sempatik kim.
-Ayırmam çok zor, çünkü en deneyimli ve kariyerli oyuncularımız bile, taraftarın gösterdiği sevgi karşısında,  ilk önce çok şaşırdılar ve sanırım biraz utandılar. Sonrada oradaki yüzlerce kişinin ilgisine karşılık vermeye çalıştılar. Kasia'nın fotoğraf ve imza faslı nerdeyse yarım saat sürdü mesela.
-Vay be niye utansınlar ki
-Çünkü onlar sporcu olmasına birer hanımefendi dostum, maçtan sonraki hallerinden bunu hemen anlıyorsun, bir de Yağmur var
-Yağmur'mu ne olmuş
-Taraftarın inanılmaz sevgisi karşısında nasıl davranabileceğini bilemedi resmen,
-Yağmur'u mu destekledi taraftar en çok
-Bende bilmiyordum dostum, Yağmur sarı meleklerin meleğiymiş meğer taraftar için, ona gösterdikleri sevgi, Yağmur'un şaşkınlığı görmeye değerdi.
-Taraftar nasıldı
-Asla durmayan, asla susmayan çılgın gençler, gruplar halinde gelmişler, Vamos, Genç FB, Uni Feb harikaydılar. Salon dolunca bir kısmı dışarıda kaldı, Unifeb'den Cesur diye bir genç Violet Duca ve adını bilmediğim bir yetkiliden arkadaşlarının içeri alınması için rica etti. Adının Çağlar olduğunu öğrendiğim o yetkili taraftarları içeri alana kadar saha sorumlularını rahat bırakmadı. Çabası çok saygı değerdi.
-Süpermiş ya, maçı rahat seyredemesen de süpermiş
-Bence de dostum, çok güzel bir gündü, coşku dolu bir taraftar, onlara yakışan sporcular ve idareciler

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
 

İzleyiciler