Ömer Evgülü-Sıradan röportaj

10 Şubat, 2011



Twitter aracılığıyla tanıştığım arkadaşım Ömer'den şöyle bir mesaj aldım;

'' ömer evgülü 

@ 
@ benim de röportaj talebim var sıradan bir blog dan sıradan bir vatandaş olarak:):)''

bu sempatik talebe hayır diyemezdim. Ben arkadaşımın cevaplarını zevkle okudum. Arzu ederseniz buyrun.
-Twitter’mi, Facebook’mu, neden?
Kesinlikle twitter..
İkiside network ve sosyal açıdan faydalı ama twitter benim açımdan daha farklı ve faydalı.Yıllardır yazılı ve görsel basında okuduğumuz izlediğimiz veya dinlediğimiz insanlarla birebir muhatap olma şansı doğdu twitter sayesinde..şans diyorum çünkü herhangi bir ünlü veyahut spor yazarının söyledikleri sana yanlış gelse de sadece okumakla yetiniyordun şimdi öyle değil hiçbir şey içinde kalmıyor karşı görüşünü söyleyebiliyorsun bir anlamda içini soğutuyorsun…tabiî ki saygı çerçevesinde…tabiî ki hiç ummadığın insanlarla bu sayede arkadaş ta olabiliyorsun ön yargılarını yıkabiliyorsunJ
Spor blogları daha samimi ve daha içten bu yüzden blog okumak  senin gibi insanların neler başarabileceği ne duygu ve bilgi birikimine haiz olduklarına şahit olabiliyorsun.

-Aziz Yıldırım tamam mı, devam mı?
Zor bir soru
Aziz YILDIRIM ı ben bir baba gibi sever sayardım..eski sevgim yok saygı devam ama.nihayetinde benim gönül verdiğim takımın en üst idarecisi  bir nevi benim vekilim...doğru gördüm arkasından gittim yanlış gördüm geri döndüm..
Artık bencillikleri futbol takımımıza zara vermeye başladı düşüncesindeyim..Doğru sandığı şeyleri uygulaması tabiî ki prensip olarak güzel ama çok kritik hatalar yapıldığı kanısındayım..yerine konulmadı giden değerler..başarısızlıkların bütün sebebi çok ufak detaylarda gizli..bu ufak detayları sadece Aziz Yıldırım egosuna sahip bir kişi göremezdi..birilerini bir şeyleri çok seviyor olabilirsin istemeden de olsa ona zarar verdiğin gerçeğini değiştirmez..

-İbrahim Kutluay’mı, Ömer Onan’mı , neden?
Sadece söz konusu ikisi ise ömer onan..
Zamanında aziz yıldırım çok para harcadı basketbol şubesine Mahmut abdul rauf lar conrad mcrea iler geldi ibrahime de çok para verildi..ama o ne yaptı bir sene sonra gitti..belki kariyerini düşündü ama halihazırdaki değere sahip çıkmalıydı..mahmut abdul rauf bile i.kutluay a kurban edildi..Aslında gözden kaçan ömer in de böyle bir hikayesi vardır bize geldikten bir sene sonra ülkere gitmiştir..brleşmeden sonra fb ye geri dönmüştür..taraftar olarak bakıyoruz tabiî ki olaya..gerçeğini bilemeyiz..ben gördüğümü değerlendirip İbrahim kutluay da camia nın neferi olabilecek ışığı göremiyorum..O ışık ömer de var ama..

-Euroleague’mi NBA’mi neden?
Biz Jordan abdulcabbar magic Johnson kuşağıyız..nba gönül olarak daha öndedir içimde..
Kalite olarak fark kalmadı hatta Avrupa da müdafa anlayışı ve oyun disiplini çok daha önde..hangisinin hangisine yaklaştığı konusunda emin değilim ama..avrupa mı bu işi daha iyi öğrendi yoksa nba de mi eski oyuncu kalitesi yok çözemiyorum açıkcası..1992 dream takımı Avrupa basketbolu ile farkını aldığı sonuçlar itibariyle fazlasıyla gösteriyordu..şimdi o farkı göremiyorum..

-Alex de Souza’mı, Gökhan Gönül’mü, neden?
Alex de souza nın verdiği hizmetleri yaptığı güzellikleri görmezden gelemem..ama şu var ki Gökhan gönül ü daha samimi ve daha Fenerbahçeli görüyorum…benim dedem i fb li yapan lefter miş annemi fenerli yapan cemil turan miş, beni Rıdvan dilmen yaptı..belkide benim çocuğuma ilham verecek futbolcu profilini Gökhan gönül e daha çok yakıştırıyor olabilirim..bu arada nezihi tosuncuk u anmadan geçemeyeceğim..fenerbahçe aşkımın mimarlarından biridir..

-Tolunay Kafkas’mı, Ertuğrul Sağlam’mı neden?
Tolunay Kafkas dan hiç haz etmiyorum.  ne futbolcu iken ne teknik direktör ken hiç sevmedim sevemedim..Ertuğrul Sağlam ı da çok beğenmesem de Tolunay Kafkas tan fersah fersah öndedir benim nezdimde..

-Rapaiç’mi, Revivo’mu, neden?
Açık ara Rapaiç..çok kaliteli sporcu ve örnek bir Fenerbahçeli idi..Hatta şunu söyleyebilirim rapaiç ten sonra orijinal sol ayaklı gerçek anlamda bir sol açığımız olmadı..tuncay da dahil..çok farklıydı..

-W. Sneijder’mi, M. Özil’mi, neden?
İkisi de çok kaliteli futbolcular..Mesut u hem Madrid de oynaması hem de türk olması açısından biraz daha öne çıkarabilirim..Mesut sahip olamadığımız elimizden kaçırdığımız büyük bir yetenek..

 Ömer EVGÜLÜ


0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
 

İzleyiciler