Mert Özlü (Sporingen) / Sıradan röportaj

15 Şubat, 2011

Blogta 3 röportaj yayınladım. Hepisini zevkle okudum. Blogun yayın akışını engellemediği sürece devam etmek istiyorum. Bu gün konuğum Mert Özlü, onu tweetlerinden ve yazılarından tanıyorsunuz. Fenerbahçe ve basketbol temalı zeki, muzip onlarca yazı burada. http://sporingen.blogspot.com/
-Takımını izlemek için Bloglar’mı, Spor siteleri’mi  neden?
Bloglar çünkü kimseye yaranma dertleri yok.. Spor Siteleri içten pazarlığın başkenti gibi...
-Twitter’mi, Facebook’mu neden?
Facebook kullanmadım bilmiyorum...Sean May Kadar olmasa da twitter bağımlısıyım..Twitterın interaktif olması, bi olay üzerine anlık konusulabılmesi çok efektif oluyor. devamı
-Eurolig’mi, Nba’mi, neden)
Faretmez...Konu basketbolsa gerisi teferruattır.
-K. Garnet’mi, D. Novitzki’mineden?
K.Garnett'ten oldum olası nefret etmişimdir..Basketbolunu çok sıkıcı, karakterini de çok bozuk görüyorum. Gözüne kestirdiklerinin üzerine gidip, biraz diş gösterecek olan oyunculardan götüm götüm kaçması onu gözümde Carmelo sınıfına sıkıyor...Dirk Nowitzki'nin 2. ligden gelip inanılmaz bir gelişim göstrmesi her zaman örnek olacak nitelikte bir kişisel gelişimdir..Almanya Milli Takımında yaptıkları ise tek kelimeyle inanılmaz.
-K. Malone’mu, C.  Barkley’mi neden?
Ben sahada renkli, iddalı karakterleri görmeyi, işini sıradanlaştıranlara oranla tercih ediyorum. Bu iki Jordan zededen tercıhım Charles.
-D.Bodiraga’mı, D. Petroviç’mi neden?
Petrovic'i izlemedim..Ondan duyduklarıma istinaden Petrovic diyorum...
-T. Macgrady’mi, V.Carter’mı neden?
Bİri bok, biri kaka... Fırsatım varsa ikisini de seçmem.Bu ikisininden karakterinden çok iyi tenis oyuncusu çıkar ama takım sporları ikisinin de karakterine bir gömlek fazla..
-R. Westbrook’mu, K. Durant’mi neden?
Kevin Durant'ın 12 eylülde soktuklarını hala içimden çıkaramadığımdan dolayı Kevin Durant diyorum ama Westbrook inanılmaz gelişim içersinde..Oklahoma'nın bu sene ki MVP'si kim desen Westbrook derim
-LeBron James’mi, D. Wade’mi neden?
Uzak ara Lebron James daha iyi bir oyuncu ama bir takım kuracak olsam D-Wade'i tercih ederim...Hem daha çok saygı duyulan biri hem de takım içi birleştirici özelliği çok fazla...LEbron Wade yerine bir başkasına yanlasaydı misal Carmelo o takımda çoktan takas sesleri yükselirdi...
-Spanulis’mi, Ukiç’mi neden?
Spanoulis varken Ukic'in esamesi okunmaz...NBA'de tutunacağına çok inanmıştım..
-Darius’mu, Ksistof’mu, neden?
 Bana Darius deme Bana Darius deme...Mektubumu biliyorsun..Tercihim net.

Söz konusu mektup burada. Muhakkak okunulası, üçüncüye, beşinciye. http://sporingen.blogspot.com/2011/02/lavrinovice-ack-mektup-isyanm-aln-yazm.html

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
 

İzleyiciler