Bu akşam ikiye bölüneceğiz.

16 Aralık, 2010

Aklımızın yarısı, Katar'da Sarı Melekler'le. Diğer yarısı İtalya'da Fenerbahçe Ülker'le.
Bu sezon rakiplerimizin bile saygısını kazanan Fenerbahçe Ülker'de, bu performansa en önemli katkıyı veren iki eksiğimiz var. Vidmar ve Ukiç.  Sezon başından beri salonlarda esen fırtınaya, Ömer'le beraber en çok destek veren oyuncularımız. Rakibimiz hem çok güçlü, daha da önemlisi çok istikrarlı bir takım. Her zaman üst düzey oynuyorlar.  Belki kazanırız, belki kaybederiz. Ben iyi bir mücadele bekliyorum. Başka bir beklentim daha var. Vidmar'ın yokluğunda Kaya nasıl canlandı ise, Ukiç'in yokluğu da  Emir'i devreye sokabilir. Yaratabildiği pozisyonları, istikrarlı bir şekilde, makul bir ortalama ile bitirse, Avrupa'daki en değerli oyunculardan biri olabilir. Daha önce zor maçlarda, böyle kritik performanslarını gördük bu genç adamın.  Bu gece de öyle olsun artık.
Kazanmak için bir veya bir kaç oyuncumuzun hücüm da iyi günlerinde olmaları gerek. En keskin nişancılarımız, Lavrinoviç, Mirsad ve Greer.  En azından biri iyi çok iyi oyunlarından birini oynamalı. Bir de Tomas var. Her maça katkı yaptı. Savunma ile, ribaunt ile, şut ile. Ama bana şunu düşündürüyor Tomas'ın oyunu; daha olmadı, bu en iyisi değil, biraz bekleyin. Eğer öyle ise, gün bu gün Tomas. Yap artık şunu.
Sarı meleklerle ilgili bir şeyler eklemeyeceğim bu yazıya. Onlara daha yakın bir arkadaşımızdan rica ettim. Fırsat bulursa gönderecek. Bende bekliyorum heyecanla.
Yazının sonu geldi. Son sözler Penny Taylor için. Kariyerinde belkide daha iyi performansları vardır. Ama 3. çeyrekte ki oyununu ben asla unutamayacağım. Maç FB TV'de tekrar verilir muhakkak. Kaçırılmamasında fayda var.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
 

İzleyiciler