Avrupa basketbolunun başrolüne

24 Kasım, 2010

Fenerbahçe Ülker'in Euroleague deplasmanlarına kesin favori olarak gideceği dönemler de gelicek. Bizi her maçta gururlandıran bu ekibin, bir basamak daha üst seviyeye çıkabilicek insan kaynağına sahip olduğuna inanıyorum. Şu anda ulaştığımız seviye, final four adayı, saygı duyulucak bir takım. Oysa bu takım, final four a katılması kesin görülen, şampiyonluğun favorisi ekiplerden biri olabilir. Ve istikrarlı bir şekilde burada kalarak İstanbul'u, Avrupa basketbolunun merkezlerinden biri yapabilir. Bu seviyeye çıkabilicek insan kaynağı var derken kastım oyuncu kalitesi değil, - bu oyuncular çok karakterli ve yüksek potansiyelli harika oyuncular- ama ben yönetici kalitesinden bahsediyorum. Lider kalitesinden bahsediyorum. Teknik ekibin deneyim ve karizmasından bahsediyorum.
Kast ettiğim kişiler;
-Aydı Örs
-Neven Spahija
-Ertuğrul Erdoğan
-Damir Mrsiç
-Ömer Onan
-Mirsat Türkcan
Son iki isim sizleri şaşırtmış olabilir. Ama ben Fenerbahçe Ülker tarihinin bu günlerden daha parlak dönemlerinde, son dört isimden en az ikisinin yönetici olarak- teknik ve idari anlamda-  yer alacağına inanıyorum. Fenerbahçe Ülker'i  istikrarlı olarak Avrupa'nın en büyük dört kulübünün  arasına sokacaklarına inanıyorum. Gelecek 10 yıl Fenerbaheçe Ülker açısından zirve ve tarih vadediyor. Her türlü insan kaynağına ve teknik alt yapıya sahip bu klüp, dilerim Aydın Örs'ün ufkuna emanet edilir.
Aydın Örs,
sporcu olarak çok tecrübeli,
rol model olarak kusursuz,
teknik ve idari sorumluluklar için genç ama gelecek vadeden,
bu kıymetli insanlarla Fenerbahçe Ülker'i Avrupa basketbolunun zirvesine taşıyacaktır.
Taraftarlarını her maç, hatta her pozisyon gururlandıracak mücadeleyi vermeyi, karakter edinmiş bu takımı sonuna kadar izleyeceğiz. Bu akşam zorlanabilirler. Kaybedebilirler. Ama yine gurur duyacığımız bir mücadele vericekler.. Yazıyla alakasız ama yazmadan edemeyeceğim. Vidmar'ın yeri asla dolmaz. Teknik olarak ve basketbol olarak dolar. Karakter ve ruh olarak çok zor. O sessiz sakin, genç bir kraldı. Bu sezon ondan mahrum olmak büyük bir haksızlık. Umarım ve dilerim kariyeri boyunca yaşadığı son sakatlık olur.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
 

İzleyiciler