Sizden daha iyi olanlara vurmanın dayanılmaz hafifliği

11 Ekim, 2010

Oğuz Çetin yıllarca Fenerbahçe ve Milli Takım için oynadı. Fenerbahçe'de kısa ve başarısız bir teknik adamlık deneyiminden sonra, türk futbolunun yetiştirdiği pek çok önemli futbolcu ile beraber Fatih Terim'in ekibinde yer alarak milli takım için çalıştı. Ekip kurulduktan kısa bir süre sonra, diğer eski futbolcuların önüne çıkarak Fatih Terim'in tek yardımcısı gibi çalışmaya başladı. Peki, ona bu ayrıcalığı kim verdi. Türk futbolunun en önemli teknik adamı Fatih Terim verdi. İkili dünya kupasına katılma şansını kaybedene kadar beraber çalıştılar. Daha sonra Türk futbolunun başına dünyada en çok saygı gören teknik adamlardan biri geldi. Ve Oğuz Çetin'le beraber çalışmak istediğini ifade etti. Geçen kısa zamanda Oğuz Çetin'in ülke içindeki deneyimine sıklıkla başvurdu yada değerli basınımız öyle hissetti. Hatta milli takımımızı Oğuz Çetin'in yönettiğini ve dünyanın en önemli teknik adamlarından birisi olan Hiddink'in Oğuz Çetin'in güdümüne girdiğini yazdılar, ulu orta söylediler, okuyucularda inandı. Yani siz dünyadaki en önemli beş teknik adamdan birisiniz, ama yardımcınız sizi güdüyor. Aslında daha fazla bir şey yazmaya gerçekten gerek yok. Çünkü bütün bunlar saçmalık, delilik, geri zekalılık. Bunları da ancak deliler kurgular, deliler inanırlar. Hala bunlara inanmakta ısrar edicek kadar çılgınsanız, size sorum şu: Sizce Oğuz Çetin Sabri'yi solbek oynatırmıydı?  Gerçekten bunlara inanıyorsanız şunuda bilinki, sizin kadar gürültü çıkaramazsak ta inanmayan ve sizin gibi düşünmeyen bizler de varız.  Yarattığınız saçma sapan gündemlerden sıkıldık. Bıktık. Yorulduk. Üzerinde çalışmadan, uzmanlaşmadan, düşünmeden taşınmadan, yaptığınız saygısız tenkitlerle bıktırdınız. Kendinize bazı cevaplar borçlusunuz. Mesela :
Oğuz Çetin'in türk futboluna zarar verdiğini neye dayanarak düşünüyorsunuz?
Kendisi ile çalışan önemli futbol adamları ona güveniyorken siz neye dayanarak güvenmiyorsunuz?
Futbol bilgisinin yeterli olmadığını neye dayanarak söylüyorsunuz?
Zaten milli takımın başına kim gelirse gelsin grupta ikinci olur derken, 6 ay önce 3. olduğumuz için dünya kupasına gidemediğimizi neden gözardı ediyorsunuz?
Kadro ile, yapılanlarla aynı görüşte olmayabilirsinizde, sizin söylediklerinizin ve görüşlerinizin mili takımımızı grup birincisi yapacağını hangi deneyiminize, birikiminize dayanarak söylüyorsunuz?
Neden sistem ve fikir tartışacağınıza, gündeminiz hep kişilerle dolu?
Peki benden bu kadar. Diğer sorularınızı siz üretin.

2 yorum:

Yedinci Samuray dedi ki...

Çok doğru bir yazı yazmışsın. Eline sağlık.

sıradan biri dedi ki...

Teşekkür ederim dostum. Ara sıra uğradığını bilmek güzel.

Yorum Gönder

 
 
 
Bu gadget'ta bir hata oluştu
Bu gadget'ta bir hata oluştu

İzleyiciler