Ebru Özgen/Sıradan Röportajlar

25 Şubat, 2011

Sıradan röportajların konuğu Ebru Özgen.  Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla ilişkiler ve Tanıtım bölümünde öğretim üyesi. Herşeyden-Senden Benden Bizden adlı bir blogu var. Ve çok iyi bir Fenerbahçeli.
Sıradan sorulara cevapları aşağıda. Buyrun...
-Twitter’mı Facebook’mu neden?
Kesinlikle; Twitter… Devamı
Yolda yürürken bir mola verip; sevdiğin, sohbetinden hoşlandığın insanlarla sohbet etmek gibi.. Ya da bazen; söyleyemediklerini söylemek gibi, bazen günlük tutmak gibi..
-Takımını izlemek için, Spor bloglarımı, Spor sitelerimi neden?
Kesinlikle spor blogları.. Spor tutkusu ya da fanatizmi öyle bir duygudur ki; aynı  duyguları hisseden birinin ağzından duymaya ihtiyaç duyar bazen insan..
-‘’Herşey birbirine bağlıdır, kader, kısmet’’ mi,  ‘’Her şey benim elimde’’ mi, neden?
“Herşey benim elimde” Hayata nasıl bakarsanız, hayat da size öyle bakar diye düşünüyorum, etki-tepki gibiJ
-Sonuç mu, süreç mi, neden?
Tabii ki süreç; süreci nasıl şekillendirirseniz sonuç da ona bağlı olarak ortaya çıkar; Sonuç, sürece bağımlı bir değişkendir.
-Belediye otobüsü mü, taksi mi, neden?
Taksi; daha pahalı ama rahat..
-Sosyal medya mı, konu komşu mu, neden?
Konu komşu; hala en önemli iletişim biçiminin yüz-yüze iletişim olduğuna inanalardanım…
-Kale arkası mı, loca mı, neden?
İkisi de değil; kale arkası pozisyonları net görmek için uygun değil; Loca da taraftarla birlikte o ruhu yaşamaktan beni alıkoyan bir yer…
-Gol mü, asist mi, neden?
Gol, çünkü tarih hep sonucu yazar..
-Yıldız oyuncu mu, takım mı, neden?
Takım.. Yıldız oyuncu sizi bir yere taşımayabilir, takım ruhu önemlidir…


0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
 

İzleyiciler