''Sadece futboldan anlayan, fuboldan da anlamaz''

01 Aralık, 2010

Cesar Luis Menotti böyle buyurmuş. Eğer kendisini tanımıyorsanız muhtemelen genç bir futbolseversiniz. Kendisi 1978 de dünya şampiyonu olana Arjantin'in teknik direktörü idi. Bu sözü en son Twitter'de okumuştum. Kimden gelmişti hatırlamıyorum ama başka büyük bir espri ile beraber gelmişti. Buradan size de aktaracağım, ama bir espiri olarak gördüğümü ekleyerek.
Tam olarak şöyle yazmıştı arkadaşım;
''Sergen Yalçın Iverson'u tanımadığını söylemiş, Cesar Menotti'nin söylediği gibi, sadece futboldan anlayan, futboldan da anlamaz.''
Sizce de öyle değilmi. Futbolu çok seviyoruz. Fenerbahçe futbol takımını da çok seviyoruz. Ama hayatta diğer her şeye kayıtsız kalabilirmiyiz.
Dünden beri wikileaks skandalı için  bir şeyler yazmak istiyorum. Sonrada bu bir spor blogu yapma diye telkin ediyorum kendimi. Nasılsa daha güzel yazanlar, anlatanlar olur. Onları oku, herkes onları okusun filan diyorum. Ama patladım.
Ve en kısa haliyle Wikileaks.
Wikileaks bir internet sitesi.
Amerikan dışişleri bakanlığında çalışan diplomatların, yazdığı raporları, telgrafları ele geçirmiş ve yayınlıyor. En azından şu anda gündemdeki belgeler bunlar.
Hilary Clinton belgelerin gerçek olmadığını söyleyemedi. Sadece kanunsuz bir biçimde ele geçirilmesinin doğru olmadığını söyledi. Yani bir sürü skandal ifade kullanan Amerikan dış işlerinin kabahati yok, onlar kurban.......
Dünyada ki tüm ciddi medya krumları belgeleri tartışıyor ve kimse yalanlama yapmıyor yada yapamıyor.
Ülkemizi idare eden çok önemli şahıslarla ilgili inanılmaz iddialar var.
Hiç kimse yok öyle şey yok demiyor da, bunların kuralsızca yayınlanmasının altında komplo teorisi arıyor.
Tamam belki komplo vardır da, siz niye yediniz o haltları o zaman.

Not:Lütfen İBB Spor maçı ile ilgili ankete katılın.
Not2:Diğer yayınlara göz atmak isterseniz ana sayfaya geçebilir yada sağ altta popüler yayınlara bakabilirisniz.
Teşekkür ederim.

2 yorum:

Okan Akan dedi ki...

Blogun konusu sınırlandırılmış olsa da, hayat gürül gürül her alanda akıyor. gündemden, kendi gündeminizden bahsetmeden geçmek olmaz. Ben de wikileaks hikayesine kaptırmış, Fenerbahçe hazır ritmini bulmaya başlamışken rölantide ilerliyorum mesela:)

güzel bir yazı olmuş bence.

Sıradanbirblog dedi ki...

Alakanıza ve yorumunuza teşekkür ederim.

Yorum Gönder

 
 
 

İzleyiciler